Blog RoMâine
Acțiuni care inspiră și povești care vindecă
#AntreprenoriiRoMâine. Dorin Preda, director executiv MedLife: Sperăm să închidem anul cu 400 mil. euro, iar ţinta noastră pe termen lung este 1 mld. Euro
În 2015, anul de dinaintea listării, MedLife era un business de circa 90 de milioane de euro, iar estimările pentru anul acesta vizează un nivel de 400 de milioane de euro, creşterea accelerată a grupului de servicii medicale fiind susţinută de 48 de achiziţii, cele mai multe fiind făcute în 2022. Pe termen scurt, MedLife se va concentra pe consolidare, dar pe termen lung ţinta de business este atingerea pragului de 1 mld. euro.
#AntreprenoriiRoMâine. Alina Irinoiu, CFO la MedLife: Perioada pe care o avem în faţă pe termen scurt este de aşezare şi consolidare. Vom continua însă să ne uităm spre nişe
Ritmul alert al achiziţiilor făcute de MedLife, cel mai mare operator de servicii medicale private din România, va fi urmat, cel puţin pe termen scurt, de o perioadă de aşezare, dar chiar şi aşa grupul va rămâne alert la nişe de creştere cum ar fi oncologia sau oftalmologia.
#AntreprenoriiRoMâine. Dan Simulescu, MedLife: Ne vom uita în continuare pe partea de servicii de nişă. Mai avem câteva pete albe pe harta României pe care dorim să le acoperim
Cu 12 achiziţii finalizate anul acesta, MedLife şi-a consolidat statutul de cel mai dinamic jucător din piaţa locală de servicii medicale. Poziţionarea în teritoriu a unei companii şi sănătatea ei financiară sunt mai importante decât dimensiunea businessului pentru a intra pe radarul de achiziţii al MedLife, spune Dan Simulescu, directorul de dezvoltare al grupului.
#AntreprenoriiRoMâine. Cristian Sas, Sfânta Maria, MedLife: Ne uităm la toată ţara cu acest nou model de business. Ambiţiile sunt foarte mari. Vrem o acoperire naţională
Lansat în 2017, brandul Sfânta Maria, din portofoliu MedLife, propune un nou model de business la nivelul pieţei de medicină, ideea fiind de a livra servicii de sănătate la standardele din mediul privat, dar complet decontate prin intermediul asigurării de stat. Creată pe o reţetă diferită, ambiţia Sfânta Maria este de a ajunge în 3 ani în toate oraşele mari din ţară.
#AntreprenoriiRoMâine. MedLife Micromedica: Deschidem o clinică în Bacău, investiţie de 1,8 mil. euro, şi ne uităm la Roman pentru că vrem să facem pasul spre intervenţiile chirugicale
MedLife Micromedica a fost înfiinţată în 1995, proiectul anteprenorial ajungând azi să fie prezent în două judeţe din Moldova, Neamţ şi Bacău, cu o echipă de 115 angajaţi la acest moment. În 2019, compania a fost preluată de către MedLife, cel mai mare jucător local din piaţa serviciilor medicale private.
#AntreprenoriiRoMâine. Spitalul MedLife Humanitas Cluj: Pacientul simte azi nevoia de servicii integrate, de a găsi soluţiile de la cap la coadă, iar noi asta ne dorim să livrăm.
Oportunităţile din Cluj oferă noi direcţii de dezvoltare pentru Spitalul MedLife Humanitas, axat pe chirurgie, una dintre acestea fiind o secţiune de servicii integrate pentru diagnosticul şi tratamentul cancerului mamar.
#Antreprenorii RoMâine. Alida Gogescu, MedLife Sama Craiova: Sperăm să începem lucrările la un spital în curând
MedLife Sama Craiova, companie fondată în 2002 şi preluată în 2015 de MedLife, pregătește cel mai mare proiect investiţional: un spital nou în Craiova, cu mai multe specializări, inclusiv oncologie.
#Antreprenorii RoMâine. DENT ESTET: Pacienţii vor tehnologie. Nu este important doar să o ai, ci să o stăpâneşti
Pacientul român este foarte informat, cercetează mult, vine pregătit pentru discuția cu medicul. Caută tehnologie și alege conștient planul său de tratament. Fiecare caz este abordat multidisciplinar, iar pacientul beneficiază de expertiza unei întregi echipe.